Friday, November 24, 2006

Äntligen

Ahhh...äntligen har Johan åkt ur Idol! Det är väldigt jämt mellan Erik och Markus, men jag måste erkänna att jag gillar Erik bättre...även om kanske Markus är aningen snäppet bättre. Sen kan man ju tänka på att Markus har varit bra hela tiden...frågan är, hur mycket har han utvecklats?! Erik däremot, han var ju inge bra i början, det var till och med så att jag tyckte han skulle åkt ut för ett tag sen, men vad han har utvecklats!!! It is amazing!!!

Idag fick vi pengar...inte alla som vi hoppats på, men ändå. Vi betalade alla räkningar och insåg att vi hade mer kvar än vi trott! Då var det bara ge sig ut och shoppa!! Lite julklappar, lite växter, en pärm som nu mera är fylld med papper från skolan, en inne- och utetermometer. Det visade sig att termometern kan visa både max- och mintemp, samt att den har alarm- och timerfunktion!!! Lite kul med en termometer med sådana funktioner....
Vi var ute från ca 13.30 till 18.30...ungefär. Det tog ju ett tag, men det känns skönt att ha väldigt många klappar färdighandlade. Nu är det inte så många kvar!!

Be good...

- "Santa"-Mr 51

16 comments:

Anonymous said...

Idol; Who cares. Pengar; Visst är en del av den gamla sorten runda, men låt inte alla rulla, lägg lite i madrassen oxo.

FatCat said...

Fjant! hur har du fått till din Mr 51 sådär? gjort en bild o klistrat in eller eller eller????

Mr 51 said...

Jag fick inte till det som ett foto på min profil...så jag la dit ett til element i mallen och la bilden där... =)

Mr 51 said...

Som du kanse såg i mitt inlägg pappa, så sa jag att alla våra pengar inte kommit än, och dom är på ingång, dom kommer när som...och vi har redan lagt ut det som vi "måste" förutom att man ska handla mat några gånger i månaden. Och det är den lilla delen som vi redan fått och har kvar av. Och vi vet redan att vi ska spara, dessutom så har vi redan börjat spara, så vi har en buffert.

Anonymous said...

Nice, käre son

Carolina said...

Hallo!
Hur göra med julklappar? Ska vi lotta? Vem som helst, gör det så handlar jag till det glada syskon jag blivit tilldelad! Vi kommer till Arboga på juldagen och stannar max 2 nätter. Om någon förälder vill ha någon indikation på vad barnbarn ev önskar sig så hojta till!
/Lina

Mr 51 said...

Om inte annat så vill vi gärna veta vad dom vill ha. =)

Anonymous said...

Hojtar till här Lina

Carolina said...

Ja, ledsen Patrik att jag utnyttjar din kommantarsida ltill önskelistande....
Vendela:
-Fiskspel(ni vet sånt som snurrar sakta och fiskarna gapar och man ska försöka hinna fiska upp dem..
-Playmobil
-galonvantar(finns på HM för dyra 129 kr...)
-Målarböcker, pysselböcker
-Vad som helst som glittrar och är rosa....

Alex:
-Dammsugare
-leksaksmotorcycklar
-galonvantar
-duplo(med 4 "piggar")
-instrument, typ gitarr

Mr 51 said...

Haha, det gör inget, är bra för mig oxå att få veta vad dom vill ha.

maro said...

tänk om man missar läsa kommentarerna här då.. hur skulle det gå.. vi får starta en familjeblogg där alla kan göra inlägg...

Anonymous said...

Kan man verkligen göra en familjeblogg?

maro said...

Klart man kan göra det. det går att sätta dit hur många som helst som har tillstånd att göra inlägg på bloggen.. kan se om jag kan starta nåt kanske..

Anonymous said...

Familjeblogg låter bra, då kan jag göra inlägg nån gång utan att behöva driva en egen.

Mr 51 said...

Gör så, det hade ju vart kul... =)

maro said...

som sagt, du måste acceptera inviten, då kommer den upp som en blogg bland den du redan har