Monday, November 13, 2006

Me aswell..

Okej, var man här igen...var här och skapade mig en blog för ett par år sen, men jag insåg snart att det inte var något som jag skulle hålla ing eller g något behov från någon attsa om mv, det händer så sällan något intressant. Men med tanke på att tre av mina fyra syskon skrive blorg kan man ju skriva lite för att den "splittrade" familjen ska kunna känna sig uppdaterad o ocmhr dom vill, lite utav en sammanhållningskän ittlisla.
Men eftersom det är lite sent kommer man väl inte bry sig så mycket om det estetiska på denna sida just nu...får bli en annan gång...det är ju skola imorgon, så jag ska ju inte vara uppe allt för länge. Får se om man hänger med på lektionen imorgon...läraren våran är så akademisk i sitt språk... Vid ett tillfälle var jag nyfiken på ett ord som jag inte kände igen, men har tyvärr glömt vad det var... Är ju lite jobbigt om han ska snacka så att man inte förstår...och det hjälper ju inte att det är en väldigt filosofiskt inriktad kurs. Men det visar sig imorgon.

2 comments:

FatCat said...

Titta där. Undrar om vi kan lyckas hetsa Lotta till en också?

Carolina said...

Nice! Jag var inte sist ialla fall! Det är lättare att blogga än att maila och ringa regelbundet, och mer effektivt tror jag! Kul är det ialla fall! Lotta behöver definitivt vara med! Kram Big big Sister