Tuesday, January 9, 2007

Blackhead

Vilket vackert ord. Såg det på en tub inne på våran gemensamma toa. "Blackhead removing"...jag är ledsen, men det låter inte helt bra...även om blackhead betyder pormask....

Träffade gruppen för vårat arbete som vi hoppas få redovisa imorgon. Vi ska inleda med en liten dramatisering, sedan ska jag redovisa för vad jag skrivit ner och det hela avslutas med en liten disskusionsfas i hopp om att kunna fördriva 30 minuter... Hoppas bara att våran lärare tycker att vi gjort rätt...vi blir lite fundersamma om vi har gjort det vi ska...får hoppas på det.Det är ju lite sent för något annat. Hoppas i alla fall att variationen ligger till vår favör.
Kommer antagligen få våran andra hemtenta imorgon också. Det blir till att starta geniknölarna nu...
Pleas God inspier me!!!

- the pressured genius Mr 51

2 comments:

Carolina said...

Please God give the boy spelling-lessons!
/Bigsis

Mr 51 said...

Hehe... Jag vet, jag är helt värdelös på att stava...lite värre att stava på engelska än svenska...men det som var i detta inlägg var rent slarv... =)