Sunday, March 11, 2007

Sysslingen som granne igen

Grattis "the Ark"! Inte helt oväntat, trots att jag nog helst sett Måns vinna...man kan ju inte alltid få som man vill.
Lycka till i Helsingfors!!!

En seg dag idag...försökt läsa så mycket jag kan. Har i alla fall läst alla kapitel, som var nödvändiga, av Walzer. Så imorgon är det dags att läsa "Lewis Resa". Förhoppningsvis hinner jag läsa ut den på tisdag (det är ju bara 557 sidor kvar att läsa) för att läsa ut ytterlgare en bok inför salstentan i etik på torsdag. Det ska nog gå rätt så bra, tycker att jag har rätt så bra koll på grabbarna.

Vi har även tvättat och bytt vatten i vårat lilla akvarie, vilket ledde till en gnutta mer aktiva fiskar. Det är ju alltid trevligt!!

Fick höra av Håkan att dom antagligen kommer få en lägenhet i samma område som oss här i Jököping, bara några hundra meter ifrån oss. Så nu samlas vi Arbogabor igen! Dags för lite sommargrillningar, fast nu belägna i Jönköping, där alla Rosdalare bor!

May the force be with you...

- the clanleader Mr 51

3 comments:

Anonymous said...

Även jag höll på Måns....men men vem bryr sig så mycket eg??? Kul att ni får trevliga grannar! Närhet är bra!

Kram Lina

FatCat said...

jag höll oxå på måns...tror han hade haft större chans. men men

maro said...

Jag tror Sebastian hade haft större chans. Måns är ju för slemmig... men jag vet inget om melodifestivalen iår..