Wednesday, September 5, 2007

DAGAB

Det är min nya arbetsplats. Fick idag ett amtal från Academic Work, som är min arbetsgivare, som berättade att dom var mycket nöjd med min intervju och att jag skulle bli tillsatt i deras pool så att jag får jobba när dom ringer in mig. Detta är för DAGAB:s kallager här i Jönköping. Ja, ni såg rätt, kallager.... Det kommer att vara 3 plusgrader på min arbetsplats, jag kommer frysa häcken av mig!!! Det bästa är att jag kommer få ta ett truckkort för att jobba där, det fixas av Academic Work. Har dock inte frågat om jag måste betala något för det, men jag hoppas inte det. Men ett truckkort öppnar upp lite fler dörrar...inom lagerbranchen visserligen, men det är precis vad jag vill!!! Äntligen ett lite "hjärndött" arbete, jag får säga så...sa till och med det under intervjun, i princip.

Och skolan har nu varit igång i två veckor...mycket spännande! Ser spänt på året som kommer. Har nog lite för höga förväntningar, men vem vet.

Nu är det i alla fall dags för lite himmelsk Frödinge!

Ha det gott!
- the exited Mr 51

6 comments:

Peo said...

Grattis!
Men så alldeles hjärndött blir det nog inte, särskilt inte att köra truck.
Men du; Om du vill ha ett roligt arbete, ska du välja kullager ;)

Anonymous said...

Grattis!
Ska du jobba extra samtidigt som du pluggar eller ska du ta ett upphåll?
/Lina

Anonymous said...

Grattis... alltid bra med extra inkomster...

maro said...

Låter bra det där! Och välkommen till klubben för oss som ar truckkort! Inga problem, soft och skoj! Grattis och lycka till!

Mr 51 said...

Tackar tackar. Det är tänkt att jag ska jobba brevid skolan. Hoppas bara att det går bra med truckkortet...dom är minst sagt snurriga på Academic Work. Hr ju typ ingen koll verkar det som...men det ska nog gå bra ändå. =)

FatCat said...

vill oxå ha truckkort....Grattis btw!